Vellon se mbaj dot !

Po bëhet nji dasëm
E qysh e ka zan fillin prej fminisë
Tuj m’thanë nana bani mirë punt
Se ke me u ba gati për derë t’huj
E qysh e pshtillsha këtë pallavrën e ksaj derës huj
Ska kalu ditë pa e mendu se qysh doket
Çfarë  boje ka
E sa asht e madhe !
Eh moj derë
Që mi ke marrë vitet tu t’mendu
E nashta rrethanat kanë qenë ashtu
Se n’mexhlise t’grave s’asht fol naj gja e mençme
Ose naj gja e madhe
Po veç ksi gjana për dyer !

Edhe sot i ndëgjoj
dahiret
Rraket
Qerret
Tuj ardh
Ama, athu vallë a m’kan pyt najher
A  du un me shku ?
A e kanë pleçnue naj herë kët punën e ksaj dere
Pse, unë me shku n’der t’huj ?
E qysh mi ka gllabëru sa e sa vite deri sa e mora vesh !
Po, u njoftova me derën !!
Çfarë marrina !

Po bëhet nji dasëm
E mu m’duhet me u ba robnesh e dikujt
Ama s’du
Kurrë s’kam dasht lirinë me ma zaptu
Oh s’du bre krahët me mi zvoglu
E ma pak me fluturu!
Oh nji qind herë kam me t’than
Se s’du !!
S’du dikush me dit se si frymoj
Pse jam kaq e dobët
Pse flas kaq shumë me qiellin
E pse du me vallzu si e çmendun
E pse du me u lagë n’shi….

Po bahet nji dasëm
E i paska ardh dakiki asaj dere
Që ma ka trenu veshin qysh kur jom kon fmi
E u dasht me e servu çajin mirë
Se kan mem qesh n’der t’huj !
Pffff
Oh t’past mbet n’fyt ai çaj
E kurrë n’gojë mos t’raftë
Po lem t’jetoj
E mos m’përmend as dyer e as dasma .

Më zgjo nga tmerri
E më lër t’jetoj’
E nuk du dasëm
S’du !!!

Leave a Reply

